March 15, 2010

J.Š.

OMG!
Skoraj vsi ste ujeli moje 'stanje' na fbju...
Kako hitro se mi je posvetila ena žarnica nad glavo!
Nekaterim sem že kdaj omenila, kako se inicialke mojih bivših sumljivo prepletajo.
Torej, o Mihcih, ki so krojili določena obdobja moje mladosti, ne bi.
Beseda gre o J.Š. jih in podobnih...
Moj drugi resni fant je bil J.Š.
On je bil po Mihu in pred njim (eninisti Miha :))
Zatem je bil najbolj neresen resen fant, ki je z mano zdržal najdlje, J.S.
In takoj za njim Sarin ati, J.Š.
S to malenkostjo, da sta priimka zadnjih dveh Spruk in Špruk.
Skoraj nerealno.
A to še ni vse...
Žarnica danes mi je sporočila, da preveč mislim na tega Nejca.
In on? Kaj ima to veze?
Neverjetno, tudi on je J.Š.!!!
In da še ni dovolj, sem na fbju preverila eno malenkost:
Sarin ati ima rojstni dan 8.maja.
Tale Jernej pa 6.maja.
Oba bika, z enakimi inicialkami.
Po feng šuju verjetno vsekakor no good.
Po zdravi kmečki pameti? Kaj pravite?
Je bolje, da neham čakat na tisti njegov sms, Biiip Biiiip?
Če je temu tako, bom spet rabila nekaj časa za izklop možganov.
In prosim, prosim, dovolj sem stara, da si zaslužim fanta.
Še so pošteni samci tukaj, bi kdo mogoče pogledal mene?
Najbolje bi bilo, da ni bik, ter da se njegove inicialke ne tičejo Jjev in Šjev, pa tudi Miha bolje, da ni :)
Torej, je kaj ostalo?
Pa lep večer!
Petra :)

No comments: