January 4, 2008

OBČUTEK

Že lani se me je prijel nek čuden občutek.
Pa se še kar drži, že dva tedna, čeprav je že novo leto in čeprav sem vsaj nekako že pomirjena.

Občutek? Kot šesti čut. Teh imam jaz včasih vrh glave.

Imela sem ga v nosečnosti, ko sem sanjala, da bom v rokah nosila bolnega, nepokretnega otroka, a lepo punčko. Pa takrat nisem vedela niti, da bo punčka, kaj šele, da ne bo vse ok z njo.


Naslednji je bil pred kakim letom in pol. Da me lovi usoda, ker so se nenormalno pogosto dogajale nesreče pred našo ulico. V času teh nesreč sva bile s Saro na sprehodu, nekaj minut stran. Dokler usoda ni našla pravega trenutka...

Sedaj se mi dogaja tretjič. In tako zelo me je strah, da včasih zaadi živcev nevede, nehote in v podzavesti pohrustam celo čokolado. In imam diarejo na obisku.
Tokrat moram povedati naglas, povedala sem že tetkici, a ni nič odgovorila. Bila je prav čudna reakcija.

Torej, preganja me občutek, da se moram v tem tednu posloviti od ljudi. Kot da ne bom nikogar več videla. Kot da moram presoditi, s kom bi šla še na kavo, ker za vse ne bo časa.
Zraven je občutek, da moram storiti vse, kar me čaka. Vse tisto, kar sem si zadala sama in za kar vem, da drugi ne bodo poskrbeli.
Najhujši pa je občutek, da moram v tem tednu izkoristiti čas s Saro in pripraviti vse, kar bo potrebovala v prihodnje, da ji bo vsaj malo lažje in bolje.


Misli odganjam s prepričevanjem, da postajam totalen čudak in da je vse skupaj trapasto.
Upam, da je res. Trapasto.
A vseeno se sprašujem, zakaj hudiča me je vsak dan bolj strah? Zakaj me stiska pri srcu?

Ojoj...





6 comments:

Staša said...

Uf.
Te štekam. Poznam ta občutek, čeprav se je meni uresničil pri bolj "lahkih" rečeh.

Sem pa enkrat ponoči vozila iz Ljubljane in me je preplavil močan strah, je to moja zadnja vožnja, da se mi bo nekaj zgodilo. Vozila sem 50 na uro in se maksimalno koncentrirala in ko sem pripeljala do doma, sem se prav zjokala od strahu. Na srečo me je občutek varal. Je pa res grozno, še zdaj me zmrazi.

Torej... v tretje gre rado, pri tebi, da ne drži. Bo pa gotovo drugače, ko se vrneš - Sara bo samostojnejša, tetkica bo naredila en tak "zrelostni izpit", ti boš spoznala, da si nadomestljiva (v takem praktičnem smislu, ne kot mama). In nikoli ne bo več tako, kot je bilo :-)

Le pogumno, Zaspanka! Na kavo pa le pojdi s kom, ki ga imaš rada, to nikoli ni napačna odločitev!!! :-)

Anonymous said...

Odhajaš na operacijo in razumem te , da te prevevajo taki in podobni občutki.Pogovori se s kom,ki mu zaupaš svoje misli in se poskusi sprostiti.Verjemi pomagalo bo.
V mislih smo s teboj in nocoj pri otroški maši bom izrekel prošnjo tudi zate.

Anonymous said...

Petra! Sedaj smo v času, ko bo veliko strahov, raznih občutkov, ki smo jih potlačevali, prišlo na dan. In to se ne dogaja samo tebi, ampak večini ljudi.
Pomembno je, da se ne predaš paniki. Dovoli da pridejo ti občutki. Nekaj ti želijo povedati. Samo opazuj jih in prosi da se ti sitacija bolj razjasni. In dobila boš odgovor. V življenju si že veliko prestala. Vse to so samo nekakšni "opomini", ki te skušajo zbuditi oz. te opomniti, da moraš nekaj spremeniti.

Skratka, prisluhni sebi, pogumno naprej in ne boj se sprememb, ki ji bo morda narekoval tvoj notranji jaz!

Anonymous said...

Petra, mislim nate...in ja, tudi mene je bilo na smrt strah operacije....ampak...sem prepričana, da je to samo tvoj notranji nemir...zdaj si mama, in nam mamam se pač ne sme nič zgoditi, kajne?
Vse bo ok...mi vsi mislimo na vaju :)

Tine said...

Čisto lahko so to občutki, posledica predajanja nečemu, čemur bi se naravno upirala. Operaciji. Nobeno bitje zavestno ne privoli v fizično poseganje v lastno telo. Pri človeku upor ne more biti fizičen, zato je strah toliko večji. In strah je tvoj obrambni mehanizem. Jaz sem šel na odstranitev ene majhne bunkice na glavi pa ti povem, da sem se skoraj v hlače podeval od straha. Me pa letos skoraj zagotovo čaka operacija pod narkozo. Verjamem, da bodo tudi mene nadajali podobni občutki in misli. Najpomembneje je, da v tebi ni nobenega dvoma več, da zaupaš kirurgom in se končno rešiš operacije. Držali bomo pesti zate!

MaL(o drugačna)a PRiNCeSa said...

Hm, včasih prestrašiš še mene, ko tako pišeš. Ampak jaz mislim ter upam, da ima Staša prav - v tretje gre rado in v tvojem primeru to pomeni, da bo vse v redu. Da se motiš. Mislila bom nate, ti pa poslušaj nasvete tistih, ki imajo iskušnje s takim občutkom.
Pogumno in optimistično!