November 14, 2007

ZAKAJ JE DANES DEZ?

... IN SE JAZ NE POCUTIM PRAV NIC DEZEVNO?


Ko sem v ponedeljek z nasmeskom korakala po centru Ljubljane proti avtomobilu, se mi je kar en kamen odvalil od srca... (zaradi izpita:))

No, vceraj pa sem v debati s sosedo priznala, da se ni potrjeno. Kaj? Ali je bila moja odlocitev o menjavi faksa pravilna. To se bo videlo namrec cez kak zelo dober mesec, ko me po stevilnih predavanjih matematike caka izpit.
Ko ga naredim, bom sele zadovoljna. Saj navsezadnje sem zaradi matematike zamenjala ustanovo:) (No, malo tudi zaradi denarja in folka...)
A tisti, ki me spremljate ze dolgo, ze veste, kaj sva jaz in matematika: dva razlicna pojma:)


In sedaj, ko je tisti kamen s srcka odrolal stran, sem vsa navdusena uredila Sarin album (tisti iz platnic in papirja). Po dolgem casu sem poslala slike v razvijanje k Hartlauerju, kjer so res poceni in kvalitetne. Za priblizno 190 fotk sem odstela dobrih 15 evrov. Priporocam!
Spotoma sem v racunalniku nasla se nekaj tistih fotk, ki bi jih lahko poslala ljudem, katerim bi vec pomenile... Mogoce se kdaj spravim naredit tud to...


V tem casu sem imela tudi napad na novi sesalnik za prah:) Ha, dedijeva soba je kar lepsa in...
...hmmm, cistejsa:)


Sibam na obcino, oddat ze zdavnaj izpolnjen obrazec za znizano placilo vrtca. Izpolnila sem ga ze v zacetku oktobra, a valda, jaz nisem jaz ce ne cakam do zadnjega momenta.


Zadnje dni se velikokrat spomnim na stipendijo... Hmmm, letos sem prvic sploh zaprosila zanjo in nimam pojma, kdaj potem posiljajo odgovore... Me prav zanima, ce bom dobila... Kokr poznam sistem in mene v njem, bojo najdl eno luknjo, eno malenkost, da ne bom med stipendisti... Ceprav bi praviloma ravno zaradi Sare morala biti... Hmm, we'll see...


Koncno so mi nakazali pokojnino za oktober... Komaj cakam novembersko, da vidim kok se starejsemu folku pozna drazji kruh:) Verjetno bo cela pokojnina za en koscek kruha na mesec visja... Hmm... Bo kdaj drugace?


Sarin 'B. v vrtcu' je imel nesreco... Sara vseeno uziva v vrtcu, ceprav ne ceblja vec na poti domov. Bomo videli, ko pride nazaj, ce je kaj na tem... Hmm...


Zakaj danes vsepovsod snezi, v Kamniku pa dezuje? Madonca, v osnovni soli so me ucili, da zivim v mestecu tik pod Alpami in da imamo prvi zimo in prvi sneg... No, takrat smo bili res med prvimi. Zdaj pa... Hmm... se je treba zamisliti nad nasim ravnanjem z materjo Zemljo ali stricek snegec le caka, da nabavim ketne in sprej za odmrzovanje sip?
He, he, saj vem, sem neodgovorna, ampak se ze dva tedna tud spravljam nalit antifreeze tekocino... Mah, enkrat bom ze... Mi je nerodno na dvoriscu havbo odpirat, ker me pol vsi delavci buljijo...


Ja, delavci... Hmm... so pridni. Kmalu bo hiska od zunaj spedenana. Zaenkrat pa se pozna na kurjavi. Zjutraj malo odprem radiator, pa drzi cel dan:) Krasna zadeva je tale izolacija. Mal stiroporja si bom kar shranila, da bom Sariki v njeno bodoco novo sedalno blazino nazokala:)


Sara se ze nekaj casa ful rada frizira. Pocesem jo samo, ko ji umijem lase. Potem do naslednjega pranja nic, ceprav se vcasih zazdi, da se ji delajo ze dredi zadaj...
Vsako jutro mi pusti, da ji naredim frizurico. Dva copka, danes je samo eden... In obvezno spangice spredaj:) Mala je tko luskana!


Mene pa caka obveznost: frizer. Joj, sm lena, se kr ne spokam. Ne da se mi...


Mah, grem zdej. Lep dan vsem:)

papa

5 comments:

Anonymous said...

Odgovori za štipendijo bodo po vsej verjetnosti v drugi polovici novembra, po mojih izkušnjah tam po dvajsetem (vsaj prejšnja leta je bilo tako).
Štipendijo boš skoraj gotovo dobila, saj si sama s Saro in najbrž nimaš ne vem kakih prihodkov prek študenta, tako da zna biti kar visoka (vsaj tolk kot preživnina, če ne še več). No, vsaj jaz upam, da bo tako.

N in N said...

Tudi pri nas ni snega... ampak naj kar ostane tam, kjer je

Anonymous said...

Pri nas smo tudi brez snega. In brez dežja...

PETRUŠKA said...

Glede stipendije me skrbi, ker imam druzinsko pokojnino in eno sobo v hisi pod lastnistvom. Vcasih me dajejo zaradi tega kar med bogatase, hehe:)

Jaz pa komaj cakam sneg! Zdajle je pravi cas, pa do konca januarja: bolje zdaj kot pa potem, ko bo ze cas za pomlad, kajne?
No, po drugi strani pa... Hmmm, ne vem kako bom vozila v snegu:(

papa

Anonymous said...

Tudi jaz prejemam pokojnino in tudi jaz sem podedovala 1/8 hiše, pa jo vseeno dobim. Tko da brez skrbi.