November 24, 2007

SE DOGAJA TUDI VAM?




Joj, zadnje case pa res porajtam veliko stvari.

Dogaja se mi, da sem si ze pred 14.dnevi pulila obrvi. In mi je zraven kar na lepem odpadlo pol vseh kocin na levi strani. Zdaj sem hecna.

Dogaja se mi, da ze dolgo sovrazim frizerje. Prepricujem se, da samo ne zavijem k pravemu, a ni res. Ok, saj frizuro imam po novem spet v redu, najboljso zadnjih nekaj let, ampak... Vsakdo ostrize na nacin, kot da bos nosil tocno tako frizuro for ever. Not me! Jaz si rada spreminjam stran precke, pa vcasih mi pase met bolj elegantno, vcasih pa cist divje, stil elvisa ali mulcev...
Ne, zdaj ne morem. Striktno moram imeti preco na levi strani, ker je frizura tako oblikovana!?! Haloo? Ne maram frizerjev, ker oni ne marajo dinamicnosti in zivahnosti, ampak ocitno ljubijo enoinisto sivino vsakdana. In zdaj bom imela dva meseca vsak dan cisto isto pocesane lase. Grrr...

Dogaja se mi, da sedaj opazam dolocene tipe avtomobilov. Sem namrec tak freak, da si hitro zaponmim registrske stevilke (ali kombinacije le-teh) od dolocenih ljudi. Ali pa kaksno drugo podrobnost na avtomobilu.
In pred casim sem cisto slucajno pogledala v nek avto, registrko imam foto shranjeno v buci... Prej nisem nikoli srecevala teh znamk na cesti. Vsaj ne toliko, bil je mogoce en na teden, ki se je peljal mimo... A sedaj... Vsak peti avto je te znamke! In vsak drugi od teh je isti model! Madonca, sm freaky...

Dogaja se mi, da sanjam. Ful. In intenzivno. In zjutraj se vsega zivo spomnim. To opazam, odkar je bil zadnjic enkrat (mislim, da prejsnji petek ali soboto?) meteorski dez nad oblaki. Kljub oblakom sem nekajkrat v veceru pogledala proti nebu in si zelela kaksnega videti. Ker sem imela ze pripravljeno zeljo. Itak imam vedno pripravljeno isto zeljo. Verjetno imam samo to zeljo.
Danes zjutraj sem se zbudila in obnovila sanje... V sanjah se mi je ta zelja uresnicila. Bilo je lepo.
No, vsaj v sanjah se kaj uresnici:)

S Saro sva bili pes na posti. Upam, da placilo poloznic ne velja kot krsitev dneva brez nakupov?
No, se enkrat se nama je zgodilo, kar se dogaja pogosto, ce sva kje z vozickom. Ko se matrava odpreti tezka vrata in se preriniti cez, nama moski vedno pomagajo. Tisti, ki ravno vstopajo in celo kdo pride od znotraj odpret vrata.
Ko sva sli ven, je sla za nama zenska. Umaknili sva se ob rob, da je sla naprej, midve pa za njo. Ah, zenska je celo za sabo porinila vrata nazaj, naj se zaprejo, ceprav se sama zapirajo. To se ni zgodilo prvic. Sram nas bodi, zenske!

In se ena na nas, zenski mlin: Cakava pri prehodu za pesce. Iz leve ustavi avto, v katerem je moski. A morava cakati stiri vozila, ki peljejo iz desne, v vseh stirih mlade (ocenjene na cca. 25-40 let) zenske. Vse me gledajo, opazujejo in precekirajo, jaz pa piham. Aaaa... Res, sram nas bodi!

Lep vikend!
papa




2 comments:

Anonymous said...

Zato hodim jaz k enemu in istemu frizerju...da ni dileme...

Anonymous said...

Tudi jaz imam eno in isto roko, ker edino ona ve kaj in kako...
Prav tako sem tudi jaz lani opazila veliko avtov najprej svoje znamke, potem sem pa začela opazovat še registrske in barve avtomobila. Madona, če bi bli vsi tako pozorni kot jaz, bi si lahko vsaj poblendali, a ne bi blo zabavno, jaz bi mela na poti ŠK. Loka-Ljubljana kar naprej žmikanje, hihi.
Sovražim ljudi, ki vozijo kot norci. Še posebej v mestu, v bližini prehodov. Zakaj je tako težko ustaviti???Ne vem, jaz velikokrat ustavim tudi če je pešec na nasprotni strani prehoda kot sem jaz. Če gre pa za otroka ali družino pa še toliko raje, mislim, ker se mi zdi, da če jaz ne bom ustavila potem do ju3 ne bo/do prišli čez. In ko pogledam nazaj, vidim, da jim vsaj še 4 avti ne ustavijo. SRAMOTA. Kje so policaji takrat, ko jih najbolj rabiš,grrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Slovenci se mi zdi smo nasploh en tak narod, ki si ne pomaga, ne želi sosedu bolšje stvari kot jo ima sam. Zakaj že? In kaj s tem dosežeš?Nič, zgubiš soseda,prijatelja...A je res tako težko slabovidnemu človeku, ki je odličen sogovornik in prijatelj pomagati čez cesto?Se bojijo, da če se ga/je dotakne, bo tudi sam oslepel? A se bojijo temnopoltih ljudi? Se bojijo, da če bodo na avtobusu sedeli zraven njega/nje, bodo tudi sami postali temnopolti???grgrgrgrgrrrrrrrrrrrrrr (to je moja jeza :)).
Zato te popolnoma zastopim, kako zna biti neprijetno...
Ah, grem raje delat, jezo bom stresla kar na tipkovnico...
Lep dan