January 10, 2008

Kako to gre s policijo?

Se spomnite, kako navdušena sem bila, ko sem šla med prazniki ven s prijateljicami?
Ja, ja, tisti četrtek, ko je bilo tako fajn bit spet v družbi:)

No, nisem povadala vsega...
Med vožnjo domov sem zagledala zataknjen listek za brisalci pred seboj. Vsa neučakana ga doma vzamem dol in pofirbcam, kaj to je.
Hmmm, neka registrska številka. Le zakaj? Le kdo bi mi zataknil registrsko za brisalce? Hmmm...

Nič mi ni bilo jasno, a vseeno sem jo spravila, če slučajno zgodba kdaj dobi svoj epilog.


Na Silvestra dan tetkica pelje moj avto v pralnico. Res je bil že potreben tuša!
In me kliče, da je na sprednji levi strani ves popraskan.

Valda nisem vedela nič o tem, saj tam ga pa res nisem nič sračkala. Zato se skrega z nedolžnim zaposlenim v pralnici...

Nakar se le spomnim, da mogoče pa je to povezano s tistim listkom!

Žarnica se mi je posvetila nad glavo in v ponedeljek takoj zjutraj hitim na policijo, povedat svojo zgodbo.

S policisti naredimo zapisnik, napišem izjavo in možje v modrem me napotijo na zavarovalnico. Seveda! Jaz pa sem se rodila s karambolom, al kaj? Valda, saj že poznam ves postopek, kajne?
Not! Vsaka stvar je enkrat prvič in tudi jaz se učim.

Na zavarovalnici že vse napišem, dočakam stolček pred referentko, nakar me pošlje nazaj na policijo.
Parkinga se ne uveljavlja, če je znan krivec. Ha, kaj res? (Ko bi meni to kdo prej povedal...)

No, krivec ni znan, je le domneven. Predvidevanje, da je zgodba prava. Vse je v rokah policista, da lastnika tiste registrske povpraša o tem. In mogoče preveri njegov avto...

Do sedaj je bil frej, zato čakam. Do jutri, ko bo spet v službi in mogoče bom nadaljevala s 'postopkom'.

Učim se. Tudi to se je treba učiti.

In vem, da je le praskarija (drugi policist se mi je celo posmehoval, zakaj se mi nekaj gre zaradi nekaj prask...), a praska na prasko, pa je avto ves štrahast.
In še črn je. Pričakovala sem, da se bo vse poznalo. Zato tudi malo bolj pazim. A to ne pomeni, da zdaj ne bom parkirala poleg nekoga le zato, ker obstaja možnost, da oni ne bo znal odparkirati svojega avta brez da bi se dotikal drugih?